
Nabór na Komendanta Straży Miejskiej
BURMISTRZ BARCZEWA
ogłasza nabór kandydatów na urzędnicze stanowisko pracy – Komendant Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Barczewie.
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Barczewie, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko – mazurskie.
1. Wymagania niezbędne (obligatoryjne):
1) obywatelstwo polskie;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kandydat musi być osobą, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią (referencje, opinie itp. – jeśli posiada);
5) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na W/W stanowisku;
6) wykształcenie: wyższe,
7) spełnianie wymagań określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
8) staż pracy minimum 5 lat.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość niżej wymienionych przepisów:
– ustawy 0 strażach gminnych wraz z aktami wykonawczymi,
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawy – Kodeks postępowania w sprawach 0 wykroczeniach,
– ustawy – Kodeks karny,
– ustawy – Kodeks postępowania karnego,
– ustawy ~ Prawo 0 ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
3) prawo jazdy kat. B,
4) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dokładność, obowiązkowość,
odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, odporność
na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy własnej i podległych pracowników,
5) posiadanie świadectwa ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników gminnych/miejskich,
6) mile widziane posiadanie stażu pracy w służbach mundurowych zapewniających
porządek i bezpieczeństwo (straż miejska, policja, straż graniczna, siły zbrojne itp.).
Szczegóły w załączniku >>> PDF